19 oktober

Har klickat hem tre stycken filmer idag en från ginza ( Sanning eller konsekvens), haha kommer ni ihåg den filmen, de kommer bli ett nöje att se den snart igen så himmla sjukt längesen, blev också två filmer från cdon. En film som jag saknar sjukt mycket som jag äns inte kommer ihåg namnet på, minns bara att jag och sara gillade den som attans när vi va små. Handlar om en apa iallafall, mer minns ja knappt, haha. Sara tänk tänkt tänk, do you remember? Vill se den så himmla mycket !

Fredag idag redan, gooch vad tiden går så himmla snabbt, inte gjort ett jota idag Jag och Chrill har sjungit lite karaeoke och spelat super mario :). Kareoken lät väl inte för bra kankse. Vet inte vad ja ska hitta på ikväll, jobbar i helgen nio på lörda och sju på söndag ! Nu är de slut med sov morgonen efter tre dagars ledighet :) !

Halloween snart, har beslutsånget, men lätt att min outfit är snyggast av dem alla om de nu blir den !

Jaja, ska väl ta och göra nått vettigt men typ som vaddå?

image304
Plutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback