2 oktober

Gick väl bra på jobbet idag, va i varmköket med Timpa, Kanske darför de gick bra? Mot nästa tisdag då jag ska vara där aldelles själv och laga mat till Ikea personalen, lucky alla er som är lediga säger jag bara :). Men har kommit på något finemang braigt, Köttbullar med potatis & sås som första alternativ, Pasta med köttfärssås som andra alternativ och grönsaks spätt till veg. De blir ju hur smidigt som helst, fast redigt så enkelt får de nog inte vara, hrmf. Imogron blir det en hel dag. Ska först på Christer Ohlssons ispirations möte på eurostop mellan halv nio till halv tolv sen jobba ett till åtta. Sägs att mötet är väldigt bra, de återstår väl att se imorgon.

Sitter och äter gifflar nu för övrigt. Men de får jag genast sluta opp med nu för de behlvs en städning på mitt rum. Att de ska vara så enkelt att stöka ner, förstår mej inte på dedär med stök.

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

utmaning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback