24 oktober

Precis beställt min halloween outfit nu, hoppas verkligen att den hinner komma fram i tid, annars vet i atron inte vad ja ska göra? Behöver iallafall en svart underkjol, dom va slut på internet :(, Någon som vet vart de finns eller någon som har en? Nathalie kankse kan sy en åt lilla mej, hihi ;) ! Ska ner på stan sen och kolla lite med Jess, fika och gå til banken också. Ikväll så vi på bio, händer rätt ofta nu för tiden, och jag klagar inte :) !
Mina filmer kom igår fressten, bara en miss att den skräck filmen jag beställt var visst svart/vit, hahaha. Sånna grejer kan verkligen bara hända mej, så himmla onödigt klantigt. Men den kanske är bra ändå, who knows? Checkade iallafall på sanning eller konsekvens direkt, haha :) !

Löning imon, fint som attans. Fast jag måste vekrligen försöka att bli lite mer sparsam, nununu !

yes yes, dags för duschen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback