25

Tog mej till a6, åkte dit med bror min. Inhandlade ett foto album för 270 spänn, galet dyrt för att sätta in lite kort. Köpte ett sånt där man sätter in bilderna själv med hjälp av fotohörn, vilket jag inte skulle gjort för jädrans vad pillit det är. Han hunnit sätta in ynkla 10 stycken kort. Börjar med Bulagrien korten, det är så mys att sitta och kolla igenom alla dom. En helt super bra resa som jag vill göra om och om igen, nästa sommar maybe? Kan väl vi sex dra iväg :), de tycker jag låter strålande iallafall. Försöker också minnas lite om de olika dagarna så man kan skriva lite under fotot, men de går inte så bra. För man blanda ihop alla 14 dagar totalt! Men guv vilka bra 14 dagar de va. Iallafall åter till a6 blev lite handlande på systemet också vin och cider. Så nu har jag lite back up så att säga.

Nåja, ska väl fortsätta pyssla med mina kort vilket är ett evighets jobb, lite kvälle med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback