31 oktober

Jag och Jessica har nog världens lamaste natt framför oss, vi ska nämligen SOVA över på IKEA. Haha, ja ni läste rätt, så jädrans kul :D ! Blir väldans smidigt att ta sej till jobbet imorgon, bara pallra sej upp ifrån förhoppnings vis sköna sängar och gå bort till restaurangen. Jag är helt spännd, känns lustigt att sova över där på nått sett. haha. Jag vill välja säng först, undra om den runda finns kvar? Men ska väl göra mig iordning nu för vid åtta tiden är det kvälls buffe på ikea :D, då måste man ju vara på plats ! För övrigt så är gräsklippar mannen där också och ska sova över. Kameran åker givetvis med, se om det finns något att dokumentera :) ! Massa spel spelande och så förmodar jag, det hade ju inte suttit fel med en bag in box till det.

Måste kila, sleep well :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback