4 oktober - Happy Birthday

Min födelsedag idag, grattis grattis, hipp hipp hurraaay !
(Kanelbullens dag idag också, det får vi inte glömma det är också en viktig dag förståss) Min dag ser väl ungefär ut såhär fika med mamma och äta ute med älskling ikväll och få paket av honom :). Väldigt nyfiken på hans paket måste jag säga, man vet aldrig vad han får för sej. Ska väl försöka hinna med att gå på avdelnings mötet också som börjar vid sju, det är typ ett måste gå på möte. Annars är det på lörda nollnionollnoll, det är väl lite kämpigt. Men får väl gå lite tidigare där ifrån kanske så maten inte blir all för sen. Inspirations mötet igår va kanon bra! I fika pausen fick man fralla med dryck. Men jag, Annie och Emilia fann oss en mjukglass maskin med strössel och Popcorn, så de fick bli vårat fika :). De tackar man inte nej till va verkligen bio popcorn också. mumma!

Gårkvällen som sagt, en liten suprise !
Promenerade till Jessica där satt Elin, Annie, Nathalie och Johanna å väntade på mej, öppnade lite paket :).
Fick ett armand, en jätte söt pyssel - målarbok :), ett Pippi örngott och ett par sjukt sköna mjukismys tofflor. Tack Tack Tack ! Sen trängde vi ihopp oss i annies lilla plutt nisse och åkte mot centrum. Då dök Cajsa, Linda P, Klara, Åsa och Emilia upp också :) ! Jätte bra kväll Tack Jessica och Elin som har donat, och ni andra som kom förståss !

Måste gå till Jess och hämta mina presenter snart, så jag kan kosa ner mej med tofflorna och pyssla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback