5 oktober


Igår kväll bjöd älskling på mat på karlssons, så himmla sjukt gott, verkligen mumma. Käkade där förra året på min födelsedag också, tror jag ska börja införa det som en vana. En väldigt bra vana. Fick iallafall paket sen när vi kom hem, en dö fin Peak tröjja. Fast tror jag måste byta storlek bara, hoppas hoppas de finns ! Han som var så super orolig att jag inte skulle gilla den, förstår inte redigt varför? Gillar den massor !

Värsta suprisen när jag kom hem från stan nyss, då stog de rosor på bordet och låg paket :D ! Då var det Pappa som var hemma en snabbis och lagt dom där. As kalas ! hihi. Presentkort, parfym,kokbok och värsta söta nyckelringen. Inte nog med det så fanns det en prinsess tårt bit i kylen :) ! Som jag snart ska mummsa i mej ! Pappa är allt för bra ! På söndag blir de firning hos mamma ! Dehär med presenter tycker jag om alltså!

Näpp, nu måste jag väl fixa iordning mej inför kvällen. Avskeds fest för Annie och Micki ligger på schemat !

image257

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback