8 oktober

Fossingarna gick mot centrum i fredas ändå tillslut. Eller rättare sagt Emilias pappas bil. Efter avsked till Micki och Annie. Fast ska ta ett bättre avsked utan alkohol nu i veckan med mat, fika eller film. Trevligt värre, fast inte trevligt att ta ett sånt långt farväl! Jag ska bli en trogen läsare på deras resedagbok! De kan ni ger er på ! Iallafall återigen till fredagen centrum med Jessica och Patay! Centrum va väl som vanligt, man trivs kanon :) ! Lördagen blev så himmla lugn den kan bli, vi lufte väl knappt ett finger. Förutom när vi åt! Super mys!

Igår blev de massor med paket igen, fick sånt som jag ville ha :) ! Helt nöjd! Theo växer som aldrig förr, han börjar bli en liten klump, en väldigt söt sådann..

Haft en jätte bra dag med jess idag, hon hämtade upp mej efter the work. Åkte och solade i bankeryd på Meddo. Värsta lyxsolariet fick jag, med tal, mp3 uttag och doftande aoromer. Luktade dö sött, man slapp tillochmed lukta sol efterråt ! Blev också ica maxi och eko! Nåja Börjar sju imorogn igen, nästan läggdags om en stund. Det är verkligen kämpigt att gå upp sådär tidigt. De tar på mina lilla och enda små krafter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback