11 September.

Ett tagsen jag skrev nu igen, de brukar bli en vana med uppehåll. Dock beror de väl mest på att vi fortfarande inte tagit tag i att laga datorn. Nästan så att man har glömt bort att den existerar.

Helgen som var va kalas bra. Fredagen blev det lite förfest hemma hos mig med, Sara, Kaisa och Jenny, Super trevligt. Saknar er som attan. Lite nöjd över mina välkommst drinkar faktiskt :). Även att kaisa håller sej till sitt vin så tror jag tillochmed att den slank ner även där. Vidare till centrum. Lördagen vart de förfest hos Elin med Jessica, Heléne och Linn. Jätte trevligt även där. Heléne gjorde att kvällen påminndes lite av the old days :). Lilla hjärtat. Elin och Jag traskade vidare även denna kväll till centrum. Jobbat hela helgen också, orkat gå upp båda dagarna utan problem.

Igår lekte jag med Jessica helaste dagen. Började med att käka på sirsimons, gick en runda på stan. Solade på sense (köpt nytt solkort), Sen var de dags för movie kväll till meangirls och clueless med chips, godis och pizza. Ja vet goch vilken onyttig dag. Men de är man faktiskt värd ibland. Ikväll hade vi tänkt att köra film maraton, få väl se hur det blir. Med ett nyttigare alternativ.

image246


Nåväl.. Tragiskt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback