23 september - Mörkret faller

Klockan är bara halv åtta och de är verkligen mörkt ute så deprimerande. Har iallafall jobbat i dag, massa med folk som vanligt fattar inte vad alla gör på ikea jämt jämt jämt. Städat som sjutton idag också, inför CR som är imon och på tisdag, super glansigt blev de. Jobbar bara onsdag,torsdag denna veckan. Sen börjar nya schemat.

Var på avskedsknytkalas hos Tina igår, hon flyttar till norge idag. Jätte trevligt verkligen, längesen man träffade alla raringar :). Tog oss även en shots bricka på Lilla P, aldrig varit där i hela mitt liv. En ny upplevelse. Sen tog allan oss mig,sara och Jenny till Centrum :). Min snälla älsk kom och hämtade mig vid stängning. Ibland är han typ bara hur bra som helst, fast de är han nästan jämt iofs.

Pommes i ugnen väntar, pommes med korv va ett tagsedan.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback