24 september - strålande sol

Konstiga konstiga Sverige alltså, dehär med vädret lär vi ju aldrig förstå oss på i vilket fall. Har varit så himmla varmt och skönt idag. Klädde mig aldelles för varmt om fossingarna kännde jag när ja klev utanför dörren.. Har iallafall varit ledig idag, så lekt med Jessica lite varit på a6 och käkat på Ikea. Varför man åker dit på sin lediga dag vet i sjutton alltså. Men somvanligt när jag och jessica ska käka någonstan så kan v verkligen inte bestämma vart. Då blev de helt enkelt Ikea, Kalas bra priser också. 10 köttbullar endast 16 kronor. Så där sparade vi in massor med pengar. Inhanlade mej lite nya ljus, lakris och pärso doft ljus, och ett par svarta stölvar. Vi fick också något ryck att vi ville komma i väg, gick in på resehuset lite. Vi vill till nya zeeland eller madagaskar, hade varit dö roligt. Men de va aldelles för dyrt 26 000 kr för endast flyg stol till nya zeeland. Så de blir inget med det. Attans också.

Kollade på step up igår, så himmla kanon bra. Hyr den! Hyrde också Turistas, nåja.. Bio ikväll (igen) känns som jag är där rätt ofta nu förtiden. Popcorn gott :)

Ska väl pallra mej bort till Jessica nu å glassa lite.

Bilder från kickoffen längre ner. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback