25 september

Ledig idag igen, guv så skönt. Sov verkligen ut eller rättare sagt låg i sängen och latade mej till halv två, dö härligt. Sen blev de en solning och en tripp på stan med Jessica, köpte mej bara två par knä strumpor och en vårdande olja för håret. Sen kom daddy och hämtade mej åkte till a6 liten sväng, åt & köpte nya satin påslakan/lakan till mej. Galet vad dyrt de är med sånna, men hoppas jag sover gudommligt inatt :).

Får spel på min tv, den vill inte som jag vill just nu har den nästan lagt ner totalt iallafall ljudet, ganska surt att kolla på idol utan ljud faktiskt, får väl sätta på en film istället. Jag blir tokig på att jag alltid har sån himmla oflyt. Skulle hämta ut ett recept på apoteket idag som säkert luggit här hemma i ciruks en månad, när ja väl ta tag i det och pallra mej dit för att hämta ut de så är det själv klart slut, just denna dan då jag skulle vara duktigt.

Nu återstår jobb onsdag (cafe), torsdag (kassa) och fredag (disk).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback