27 September - Finfinfina dator

Äntligen med stort Ä. Min dator är fixad. Wehoo ! Någon som pappa kännde kirrade de, hårddisken vart sönder. Ett stort plus är att de mesta gick flytta över till den nya, fast ett big No No är att bal bilderna nog försvann :(, inte hittat dom ännu iallafall. Lite musik filer är borta med, med de går ju alltid fixa nytt. Men balbilderna känns lite suudär =/, fast man ska väl va glad att man fick ha kvar de mesta annars. Thank you thank you very mutch ! En annan ganska sur grej är att Jessicas dator har lagt av nu, och där på ligger alla mina student bilder buuuh :(. Inte mycket kort minnen man har kvar nu, men huvudsaken är väl att ja kommer ihåg inom mej. Att de var oslagbart.

Är rättså ganska nervös inför imorgon när ja ska till läkaren, hade iallafall tur att jag fick byta pass på jobbet ifrån disk till kassa. För jag får inte anstränga mig på hela dan så platsade inte redigt i disken då. gaah de kommer att svida. Hoppas lilla Chrill är vid min sida. Va hos tandläkaren idag också, det som förvånade mig stort var att jag inte hade ett ända hål. Så mycket läsk och onyttigt jag stoppar i mig på jobbet.. Inte bra att det alltid finns tillhands, blir så lätt att man väljer de istället för något annat.

Får väl se vad helgen lyder, jag är iallafall ledig och de är jag väldigt glad för just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback