1 April - April april din dumma sill?

Wohoo ! Äntligen ! Det har inte funkat på flera dagar för mig, jelva jevla !
Kom till jobbet vid halv elva i morse och vart redo för nio timmars jobb, när jag kom dit, ombytt och klar så märkte jag att jag visst va ledig, Jaha ! Så jag tog mig lite käk innan jag åkte hem, något bra ! Värkar som semestern skiter sig, fy fan ! Alla vi kallskänkor har visst valt semester samtdigt, alla fem ! Lyckat,? Nej Nej ! Fi fan, ja vill ha mina veckor :( ! Åkte sen hem till bror med lite fika och nu sitter jag hos Mamma, vi ska på bio :) ! Kommer inte ihåg när vi två var på bio tillsammans senast? Undra om vi äns varit det? Haha, med de ska bli trevlans..Precis fixat internetet åt henne, händig man är! Sitter på min gammla dator nu, kollat igemon en himmla massa väldigt gammla bilder. Ooh minnen ! Sitter också och lyssnar på massa gammal musik, denna datorn är full med minnen ! Det gillar jag. Just nu spelas Alt for norge! Älskar den, innan dess kärlekens hus, 1990 nånting och gränslös kärlek och massa mer ! Massa braigt !

Göteborg va hur bra som helst, värsta mysigt ! Hotellet strålande, som det alltid är, frukosten yammii ! Åt typ stans goaste pastasallad också, skulle kunna åka till göteborg bara för att äta den :), mumms ! Inhandlade mig två finfina klänningar och en tröjja ! Världen är fasen liten, träffade på tre stycken friends i götet, hur stora är oddsen? Chrilli träffade två han kännde (eller en av dem på motorvägen på väg hem, men ändå). skumt alltså !
Jag gillar göteborg !

Fick ett mess av Annie för nån dagsen. HON ÄR HEMMA ! Ska träffa henne imon :D, wunderbart ! Har väl hundra miljoner drilljoner ord att säga varann ! Ett helt halvår har hon varit borta ! Kors i taken, tiden har änna gått ganska snabbt !

Måste kila och fortsätta att dunka lite bra musik !

   
    
 

Nu cepar det visst med bilderna, attans ! Ni får nöjja er med domma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback