10 april

Oj va duktig jag kommer vara strax, ska nämligen ur och springa, eller jogga blir det väl snarare, och jag kommer svimma, men kondition är verkligen värdekass nu förtiden ! Få ser om jag orkar med dehär projektet, bäst att låta bli att skryta innan det är gjort !

Gårkvällen va himmla trevlans ! Bion va verkligen en riktig girly film, kalas bra ! Middagen på jensens va väl iochför sej ingen hitt, förutom sällskapet ! De va otrevliga, maten kall (fast när man är 18 pers så kanske det är lite knepigare med att hålla allting varmt), och ingen kolsyra i ölen/ciderna, de kunde inte göra köttet medium/well, som man alltid brukar kunna välja! Fast min mat va faktiskt helt okej ändå, allt vart varmt föutom såsen ! De andra fick ju till och med kallt kött, smarrit? Nooh ! Fast jag måste ändå prova på stället en gång till för att se om de alltid är så, eller om vi bara hade en himmla osis?
Sen drog vi vidare till Karlssons, smockat med folk där inne, alla uber fint klädda, så de vart la något speciellt, men de va trevligt !

Blev inte så många knäpp med kameran, tyvärr !

  
  

JaJa, dags för en utmaning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback