16 April

Japp, idag har de blivit en sväng på stan med Jessica, jag skulle verkligen inte köpa något då ekonomin är lite i botten, fast det blev ändå en rosa sjal, ett linne och en svart tröjja ! Jag lyckas alltid slarva bort mina svarta tröjjor, nu har ja slarvat bort min nya svarta från monkii också :( ! Himmlans tråkigt ! Iallafall tog oss en lunch på sirsimons också och en mc flurry gladd till efterätt, ingen big deal? Spelade bandy med, man tävlade om två biljetter till kvällens HV match, fast jag träffade dock inte hålet, men heey jag vann ju en rosa penna iallafall ! hurray !

Tippat på matchen ikväll igen, vilken man jag är ! Men halllå denna gången ska jag faktikst vinna !
Hv också ! Great !

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback