18 april

Jag borde sova, men jag orkar inte det just nu ! Sitter och grubblar på en massa saker, som tåls att grubbla på ett tag till, så jag inte gör ett förhastat beslut. Jobbiga saker. usch jag hatar sånt ! Men jag vet inte, är det värt det? Klarar jag av det? Tusen frågor i min hjärna just nu,. gaah ! Får panik på sånt här !

Får väl roa mig med att lyssna på mina tre eurovoice meddelanden på telefonen, som säkerligen äns inte va meningen att spelas in, efter elins alla samtal igår kväll/natt medans de va ute och roade sig, och jag bangade ! jag bangade ! Men Men, Hoho. Ni är för roliga så att säga. Tack :) !

image506 
 


Jag vill vara pigg och ärlat som en nötkärna ! 

Jaja, ska väl förtsätta att grubbla ner mig till filmen sanning och konsekvens !
Oj vad road jag är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback