24 April - Dan för dan !

Guuv vad duktig jag har varit nu, precis städat inprinsip överallt, Ne inte riktigt men gadroben och rummet å lite så ! Slängde en massa underkläder och sju par skor, gisess, skulle väl kunna slänga en massa mer kläder som bara ligger å gror i lådorna, fast jag gillar inte det, gillar inte att slänga saker. Det kan väl va bra att ha? hmm, nångong? Den nångongen som aldrig finns ändå, så säger man lika dant om samma grejjer nästa gång man små rensar, och nästa och nästa... men heey nångång kan de väl för sjuttdingen va bra att ha.?

Hörde att det skulle börja regna nu, imon och helgen. fifan säger jag bara ! Jevla Jevla med mina ord !
Jag vill inte !! Det ska vara soooooool ! Skickade ett mess till pappa innan där jag skrev "nu ska det börja regna här ta inte med dig Kina vädret hem då" . Han kommer hem på lördag, och har inte sätt sol på sisådär tre veckor kankse ! hohoh. Här hemma har vi bara glassat den senaste veckan !

Så om det lutar åt regn? Va fasen ska vi göra med grillfesten på lördag då?
Jevla skit !


Tjohhooo !

image519
image521
Saknar dig, skola !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback