25 april -

Åååååh, fuck fuck fuck suck suck suck jevla skit jevla skit jelva skit. (!!!)
Fått reda på semestern idag, och blev det som jag hade önskar NEJ, nämligen inte!! Det suger så enormt, wohoo kul att ha semester vecka 26, 27? Aldrig livet. Kan lika väl skita i att ha de veckorna, att slösa bort två veckor på något jag äns inte vill ha, Nej tack ! Då kan ja för bubblan lika väl spara dom veckorna och jobba istället! Jag vill ha som jag valde :(, 28,29,30,31 ! Fick iallafall 28 och 29 men hallåå resten? Det är ju de jag vill ha mest ! Jevla Jevla ! Ååh va gott det hade varit att gå i skola nu, ledig hela sommaren, fy fasen ! Sommarlov ♥ !

Fick iallafall en present på jobbet idag :), För ett bra arbete och super duktig i kallis (kallköket), GREAT !
Paket som de delar ut lite då och då, när någon är det där lilla extra bra ! Och jag va den lyckliga denna gången ! Woho !
Tack Tack !

Blir bara lugnt ikväll, Pizza å lite gott !

Pappa kommer hem imon, och han kommer nog få en liten chock, när han ser vad jag har gjort :)
hohoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback