27 april

Pappa kom ju hem igår, wehoo ! Då blev det självklart käk på twin, satt på uteserveringen i solen, ooh så härligt de vart ! Blev givetvis oxfilie för min del, vad annars? Mumms säger jag bara. Väldigt bra mat där asså !
 
På kvällen blev det en så kallad grill fest hos Elin, fast utan grillning, det va trevlans värre :) ! Vidare sen mot C,  och klara skrämde skiten ur mig utanför twin. haha ! Jevla ! Iallafall åter till Centrum, det va som det alltid är :), trevligt trevligt! Blev sen taxi hem, utan fylle mat, guv så bra !

Idag har jag verkligen bara segat hela dan himmla härligt !
Jag bangar resturangfesten som är ikväll, dåligt av mig ja vet. Men jag är inte pepp alltså !

Jag bryter min high five ikväll också bara för det, jädrans dåligt alltså !
Lite pics eller nått från gårdagen kommer väl någon dag, typ imorgon !


Kisses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback