29 april - Fika 24/7 inprincip

Kom precis hem nu, efter en hel fik dag på stan cirkus sisså där åtta timmar, ifrån två till tio ! Helt super bra :) !Började med käk på twin med Annie, gottade oss på deras suveräna uteservering i ett par timmar. Hur bra som helst ! Vidare och tog oss en glass och köpte godis, satte oss på en bänk i solen och massa tjöt ! Sen vid halv sex var de dags för oss att möta upp emilia för en fika på vasas, mumms. jag och annie va väl lite mätta men de gick allt ner ! Jaa sen efter ett par timmar till gick vi vidare till tefannys för yttiligare en fika ! mumms även där ! och det gick faktiskt ner lite till, tro mej, men nu är jag mätt. Som en kött bulle snarare. En himmla bra dag, massa skvaller och så höll jag på att dö av skratt när annie skulle pakera, haha ! Så himmla roligt. hahaha ! Fast jag ska inte säga nått, jag har ju äns inte körkort själv, men de va faktiskt otroligt roligt, folk avgarvade :), inklusive jag. haha

Imon blir det massa glassning med Elin, ska bli himmlans trevlans !
Valborg imorgon också, jag har ikke bestämmt mig för vad ja ska göra än? hmm !

Det är inte okej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback