4 April

Jaa, lite ikea shopping blev det iallafall (härligt med lite rabbatt), fast inte det jag åkte dit som mest för att köpa ! För den varan säljstartades visst i april ! När dom sa de till mig så fick jag för mig att de va mars, fast sen kom jag på de är ju för fanken april nu? Hoppas den kommer inte snart iallafall, innan daddy kommer hem ! Precis satt upp gardiner iallafall, vilken förändring lite gardiner kan göra ! Va lite hopplöst ett tag, visst värsta smidigt att sätta upp, men de vart ju 20 cm för långa, så jag skulle vara duktig och nåla upp dom lite fint sålänge, tills någon händigare kommer och kan sy upp dom. När jag va klar, så blev det iallafall hyffsat bra, Ända till jag såg att ja nålat upp kanten på fel sida, på framsidan istället för baksidan, jevla jevla. Så de vart bara att börja om !

Annie kommer hit ikväll, ska dricka lite cider/vin, sen får vi se vart kvällen leder !

Ha en trevlans kväll, det ska iallafall jag ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback