7 April

Jobbat idag, stängning med Kekke (markus) i körva, första gången för honom så fick lära upp han lite, ohh så bra det gick ! Annars har jag lyckats med det mesta idag, vältit ut en massa lingon, eller rättare sagt när jag körde ut vagnen med lingon på från hissen så va det visst en liten envis kant där och KRACH så åkte det i golvet, fast va inte så många som gick paj ändå, fast de vart lingon och glas i massor ! Lyckades också att skvätta glass på inpringcip hela mig plus golvet plus kekke, eller ja, glass maskingen lyckades. haha ! Nåjja, lite missar har väl aldrig skadat!

Igår lagade älsk mat, direkt när han kom hem från jobbet, Kors i taket? Vad har hänt? mer av det, thanks :) ! Vart tillochmed gott:)

Jobb imorgon 11-20, efter det ska jag och elin äta på kaffepaus, himmla fint !  Inte lönt att försöka få med någon annan längre, ("ingapengar" metoden. sen går man ut på dittan och dattan ändå) Jaja, jag tycker iallafall det är himmlans tråk, fast de blir väl lätt så "efter" skolan, de blir lixom inte på samma sätt längre !
ååh jag har fått en sån mega flachback till skolan, jag saknar det så in ii! Friheten lixom ! Allt och alla fanns där alltid ! ååh, ja vill va liten.!

Idag fyller Sara systemet, det firas nog en himmla massa där nere i australien om jag gissar rätt och tro mig, det gör jag !! Grattis gumman ! Hipp Hipp Hurray !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback