1 december

Gosh vad jag börjar få ett sne spel på vårat internet, det tar cirkus minst tio minuter att komma in på en sida, om de äns lyckas !! Försöker kolla på webb tv nu, det har gått tio minuter och ungefär 1 min och 30 sekunder på avsnittet !! Jag hatar hatar hatar när inte sånhär teknik jevel funkar, det är sånt som bara ska funka !!

Iallafall ska se om ja lyckas med dehär inlägget..
I fredas blev det bara lungt, idol mys med lite chips och julmust, lördagen så svirade jag och lisa lite på ikea i jakt på en inflyttningspresent till Lena, vi hittade Torleif vi kallar han för Leffe, så han fick det bli !! Han passade väldigt bra in där jämte ludde fårskinn. Trevlans inflyttningsfest med bo diddely och calicalicutta för hela slanten, lite boom boom boom och andra godheter på de också givetvis ! Jag hoppade utgången då jag ville hem till min babysitter och min gosse :) ! Kul att komma hem när det är en liten sak som kommer springandes mot en med en hejdundrande vickande svans..

Igår blev det lussebak me Lisa, Timba vart med också självklart ! Jädrans vad goda dom blev, vi är lite bättre än alla andra, lite för lite saffran kanske då vi tänkte att vi gör 1 1/2 sats så vi började med smöret mjölken osv, sen hade vi visst inte tillräkligt med saffran och kesella så de rävkte till dendär halva satsen. men men de funkade ju ändå. Det syns ju att dom är hemmabakta om man säger så, efter det trippade vi en sväng på julmarkanden, tycker inte de va så mkt att ha bara massa folk inprincip. Efterdet for jag och timba hem till mamma på advents fika !

Funderar på att ta en snabbis på stan, kolla lite julisar !
Tror jag ska klippa mig imorgon också, de måste ja kolla upp så de inte missas !

Hej svejs så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback