15 december.

Yes Yes dags för lite uppdatering maybe? om helgen som vart och lite sådär..
I torsdags blev det en svänga till Club Caj med lite fint arbets folk och lite andra studenter, trevlig förfest i en lokal, är så kul att världen är så sjuukt liten, för just den "student" lokalen har jag varit i en annan gång för längesen.. Iallafall Club Caj va trevlans, och Lisa VANN en resa till IBIZA, alabamma vilken himmla tur !! Om de är sant vill säga, de har vi inte klurat ut ännu, fast de värkar så många som säger att de skulle bli en utlottning av en resa, den som lever får se helt enkelt. Vet väl inte om hon är så hajj på att åka heller.. Blev dock tidigt hemgång för mig, redan vid tolvsnåret, hem till vovven. Plus att daddy kom hem så också, inte träffat han på flera flera veckor ju !

I fredags blev det bara idol mys med pizza med mina två underbaringar och i lördags inflyttnings fest fär full rulle hon bästaste Lisa blev även där utgång för min del till Olle. När jag har en baby sitter känner jag faktiskt att ja kan unna mig en sväng ute.. Annars så har jag jobbat hela helgen också, flott ! Och igår så kom Rickard och Theo hit på söndags middag, Timba och Theo lekte som tusan, han gillade honom.

Famo och Fafa har varit här ikväll på en tårtbit också, eftersom daddy fyller år idag, congratz :).. Nu ligger timba här jämte mig, ska väl bära ner han i sin säng strax så han får sova inför natten.. Ledig imon, så vi hörs då. Då blir de julklapps köp, om jag finner mig nått, men de måste jag göra ! Får väl trippa runt själv, eftersom folket jobbar, surt sa räven så hör bara av er om ni vill joina ;) ! Då ska jag hämta ut mina kort också som ja framkallat, alltid lika kul !

See, vad jag klickade hem aldelles nyss.. Fina va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback