16 december

Ska väl strax göra mig redo för staden, med mig själv.. Kul? Nej inte direkt, hoppas på att mamma joinar en svänga sen. Lust att åka opp till a6 också och se om de finnes den där perfekta julklappen ! Har väl endel kvar, Har köpt halva till Fredrik alltså en till grej där, Har inte köpt något till Rickard där ska hela paketet fixas, likaså till mamma, Pappa är faktiskt klar. Har också köpt halva till Theo så någon mer liten sak där vilket som borde vara det lättaste då det bara är till att gå in på BR, sen återstår ju bara klappar till Framor & Farfar, Mormor, Morfar, Chrill och Timba.. Jaa alltså endel.. Några kompis julklappar värkar de inte bli i år..

Nu ska jag fortsätta trixa med de jag håller på med.
Har ni hajjat att det bara är 7 dagar 11 timmar 12 minuter 10 sekunder kvar till julafton?
Det har inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback