2 december

Håret blev fin fint, lika skönt varje gång när man går utanför frisör dörren och håret känns så där frächt ! Blev visst ingen lunch med Annie, jag hann inte med det eftersom ja klippte mig var ju tvungen att skynda fynda mig hem till vovven så han slipper va ensam ! Så de blev en eftermiddags/kvälls fika på claras istället, men det är ju inte helt fel heller, varm choklad med marchmallows, but bernads är ett stort snäpp godare faktiskt :) !
Jag och Timba slog precis in lite klappar igen, och gisses vad han stojjar med allt ! Fast de är ju trevlans att få hjälp, right? Så nu ligger han här och sussar i mitt knä, de tar tydligen på krafterna att slå in julisar..

Blir lunch med Elin imon, på lingon förhoppningvis, det är vad jag är sugen på just nu iallfall, men inte säkert att smaklökarna känner desamma imorgon, vi får se !

Ska väl ägna mig lite åt tv nu, sen kommer babe med mat, undrar vad det blir`?
Macdonalds förmodligen, har inte så högaförväntningar ;), fast de är ju också gott...
vi lyxade faktist oss med hämt mat ifrån twin i söndas, i like it alot !!!

Har gått och kärat ner mig totalt i en lägenhet också, det vart väl dumt !!?
Ja alldeles tokdumt, för det är inte något som man har råd med, just nu, neverever inprincip, Jo om ja inte vinner storvinst på lotto eller gifter mig rikt ! Timba drar ju inte precis in några pengar, men gisses jag önskar mig den utav tomten !

Här sussar min söto !

visst är han söt när han sover, då ska ni se när han är vaken !
Han kommer bli en tjejmagnet när han bliva stuuuur !

Hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: äliin

han växer faktiskt lite :D så cute

2008-12-04 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback