22 december

Ska aldelles strax rycka upp mig och sätta på julmusik och slå in de sista klapparna som jag köpte idag, gick på a6 efter jobbet en sväng, vart tok mycket på jobbet idag och vi som bara va bemannade som en vanlig vardag men de va deffenitivt som helg !! Hittade iallafall lite klappar till mamma, köpte också två saker till till Timba, han får sex julklappar av bara mig, min plutt !! Det är han absolut värd :)!! Ska göra han lite julfin också antingen ikväll eller imon kväll han ska badas, kammas ska också försöka borsta tändena på honom och klorna ska klippas. Tog ett såå himmla sött kort på honom igår, när vi va på julfika hos morfar. Men fortfarande inte hittat mitt mollejox man lägger in bilderna med, surt sa räven får väl köpa mig en ny skulla ja tro.

Jag är så himmla seg just nu och mega trött, men ska ta en liten promenix med vovven, så piggnar man nog till lite, om man inte fryser ihjäl, de är så jädrnas kallt överallt !! ge mig en rejäl och värm vinterjaaackaa, tack !

Saknar Lisa den fina, hon är hemma i kvill och stannar där änna till juldagen.. Mackan joinar henne också, fy bubblan och lämna mig ensam på work sådäääringa.

Ska fixa å pyssla lite nu, sovmorron imon, gött !
Dock lite segt att gå stängning dan före dopparedan, men va fasiken, förhoppnings vis är det inte så mycket folk i morgon, fast de är det nog ! Nu luktar ugnen varm så bäst att fixa käket !
Blev sugen på pasta ala twiin nu, ååh de måste ja och pappa käka nåndag nu snart, himmla mummsigt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback