23 december -

Nu ska jag strax klä på mig och så för work, glass pass idag. Pratade nyss med min världens bästa granne annie i telefon vi babblade på om livet, i över en timma, så blir det när latheten kommer träder fram, eftersom vi bor vägg i vägg så hade det ju inte varit så låångt att ta det över ett glas saft :).

Undra om ja ska ta en liten tidigare buss till a6 och verkligen gå en sista gång.., det kan ju finnas något som ja faktiskt har missat, eller så kankse man hittar den där perfekta julklappen som man bara måste ha? Joo en liten svänga blir de nog, om de hinns med, isf är det dags att röra på påkarna ! Mamma ville ha de knäckebrödet som vi har på ikea i julklapp, haha. så de kan ja väl köpa med mig hem dåe..

Det sägs att det alltid är något bra i allt som sker?
Är de så? Isåfall så ska ja se fram emot de där BRA, som säkert kommer någon dag någon gång framöver.. Och tacka dej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback