4 december

Blev en mummsig lunch på Lingon igår med min bästa Elin, strosade runt på staden också, köpte väl typ inget tror ja? Kanske en rik hane och en pony till Maria som ha kalas på lördag, vem vet vem vet. ! 
Sen kom annie förbi på kvällen och vi kollade på bonde söker fru, älsk kom också och joinade oss, han hade med sig TRE paket till mig  :D ! Ååååh jag blev massa glad !! Jag gillar suprises och paket !! Inte varje dag de händer, så de va verkligen uppskattat ! Fick beckham parfymen och tillhörade bodylotion till, Ett kitt med tre stycken ansikts produkter, och en raouter, haha. Fast den va nästan lika uppskattad som de andra två så jag slipper den där jäkla sladden dadden till mitt internet ! wohoo !

Kom precis hem nu, har varit på palydate hos Natahlie och Killer, Timba och Killer har busat runt massor i cirkus tre timmar, så nu är han hur trött som helst, så ja vet ju någon som kommer somna som en stock nu efter maten ! Försökte ta söta kort på de två, men de stojjade så mycket så de va inte de lättaste. Trevlans att träffa Nahtalie också, träffar henne på Tok för sällan, var supder längesen !

Nu ska vi strax åka en snabbis till a6, kollar på lite kläder till min hane och köpa en kloklippare till min lilla vovve !

PUSS!

Kommentarer
Postat av: pauline

Okej ;) Två tomtar fram än så länge! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback