15 Februari

Imon ser jag fram emot en fullproppad lördag, önskar att jag hann med lite till imorgon, fast det gör jag inte. Allt lixom krockar ihop :( ! Först blir det käk och hokey vid tre tiden med tabergs dalen på o´learys, lite av en avskeeds grej för Sara och mygget skulle jag tippa på, som for iväg om två veckor cirkus ! Sen bums i med maten och umgås lite vidare till Jesset som fylelr tjugo, med 50 tals tema :), jag ska ha på mig något fult ! Det är där det krockar i planerna, Maria och Tim ska också ha ett avskeeds firande, klockan sju ! Gaaah =/ ! Fast det missar jag totalt :(, bajs ! Och de åker redan om en vecka.. Hur ofta händer det att allt händer på en och samma dag? Suurt ! På denna dag ska jag också hinna med att sova, systemet, slå in paket, fixa skjss ut till taberg, hämta min kamera och fippla lite !

Nåjja för övrigt så skärde jag mig på en tallrik på jobbet idag, såntdär irriterande litet sår på finger toppen ni vet, som blodar massor? Fast detta var större än ett sånt där lite sår på fingertoppen, cirka sådär en centimeter. Gaad vad det blodade !

Bio va det tänkt ikväll med Chrilli, fast det går ju för sjuttsingen inga bra nu för tiden !!
Och jag som vill ha biopopcorn...

Lite bilder ifrån förra helgen som jag tjuvvat på efterfesten !

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback