17 februari - ingen vanlig dag

17 Februari, det är ingen vanlig dag för de är Jessicas födelsedag, hurra hurra hurra ! Massa Grattis !!
Går dagen/kvällen vart riktigt lyckat ! Dagen började med gott käk, dricka och hokey på olearys med väldigt bra sälle. Hem vid fem tiden och göra sig iordning till 50 talare, grease blev det för min del! Vidare ut till taberg vid halv sju där födelsedags barnet skulle firas med ocskå gott käk och en glassig dessert, ännu mer dricka, ölspelet och där också väldigt bra sälle ! Tro det eller ej, två femman in till staden och centrum as always ! Hade riktigt roligt igår, de va en såndär kväll som vart bra hela kvällen! Klara slirade förbi en sväng med, jag misslyckades ju med att komma in till henne på olearys så hon fick komma till mej :) ! Och jag längtar till tisdag, fick nyss ett mess där hon skrev att hon har sååå mycket att berätta för mej! Det gillar jag! hoho !

Bilder kommer senare måste lägga på lite nytt spakel nu, ska till mormor strax. Hon fyller pensionär.
Gud, det vart en svårt ord att stava, säkert inte rätt med de ser iallafall bra ut !

Sen kommer älsk ikväll, blir andra avenyn på det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback