25 Februari !

Åter till lördagen, den spenderades med för fest i månsarp hos födelsebarnet Madelen, massa nyttigt tilltugg och tåget ut i vida världen. Tina va hemma från vårat kära grannland också, norge ! Sen vidare till centrum, (jag som inte skulle ut, men så blev det vilket fall). Centrum är som vanligt, kanon !! Mycket bra och roligt folk ! Toppen ! Och jag klarade galant av att gå upp efter tre timmars sömn och bege mig till jobber tjugo över sex ! Hell wow !

Annars har jag inte gjort mycket sedan dess, jobbade igår. Sen kom han och vi kollade sååklart på det ! Jobbade idag till tjugo i nio och är inte ledig föräns lördag. Kämpa på ett och två ! Kankse ska jobba extra i helgen? Humm, få se om ja orkar det ! Ska ta upp lite grejjer om min lön också, imon kanske? Tycker sånt är lite pinsamt. Fast jag vill ha mer :D ! Eller rättare sagt, jag ska ha mer !

Annars upp och hoppa ! Plätt lätt rätt låt som gick vidare ! Hejja Hejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback