26 Februari

Ååh mitt boxer kort funkar inte, eller Chrilles om jag ska vara petig, det stör mig så in i ! Nu kan jag värken se I huvudet på gynning eller systrana i jeans som jag ville ! Typiskt !
Vart super lugnt på jobbet idag, konstigt nog, precis löning, men folk kanske har tröttnat på Ikea? Haha, nej de tar nog igen sitt i helgen skulle jag tro :) !

Fanns faktiskt lite braiga bilder ifrån lördagen (bortsett ifrån dom jag är med på är inte fest fin för fem öre, skulle ju fakttiskt inte ut), here it is !

  
 

Sen kommer väl babe förmodligen, skulle behövt handla lite imon. Pappa är ju i Indien och Kina nu så jag behöver lite föda här hemma det börjar bli tunnt med det !

Herrtrosa är typ världens roligaste ord, Herrtrosa, Herrtrosa, herrtrosa... ! Hahaha
Eller hur?

Kommentarer
Postat av: lisbet

herrtrosa är det bästa någon (jag) nånsin sagt. hahahah så jävla bra

2008-02-27 @ 21:04:07
Postat av: Anonym

GOSSTROSA är det rätta ordet

2008-03-13 @ 10:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback