27 Februari

Precis duschat nu, och sitter och lyssnar på upp och hoppa. De kommer bli den nya plågan ! Fast jag gillar den :) !
Kom nyss hem från Elin typ, Jag och Alex sov där i natt efter vårat lilla spratt igår kväll. Åkte och käkade på max vid elva ! Men guv va gott det vart, lökringar.. Elin har köpt en rubiks, jag klarade en sida, wohoo !

Haha juste, en sån rolig grejj hände mig igår när jag satt på bussen på väg hem ifrån jobbet. Ha¨de visst min bluetooth på. Så när jag satt där och fipplade med telefonen så får jag plösligt en fil skickat till mig, Som TUR va så hade jag på ljudlös och låssades inte om sån nånting, de behövde ju inte vara min telefon lixom tänkte jag ! Haha, började väl små flina lite när jag såg vilken låt det vart som skickades BYZ - DO YOU WANNA FUCK ! Hahaha.
Det va typ hur kul som helst, vilken raggning lixom! Sen kunde jag inte hålla mig för skratt när jag gick av ! Men nu är bluetoothen iallafall avstängd ! puuh !

Japp Japp, ska väl göra i ordning mej för jobbet.
För det lär väl inte bli någon lunch för oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback