6 Februari

Åter till lördagen då, En toppen bra förfest hos happy birthday barnet Kaisa, ute i taberg. Med tacco, singstar blondiner vs brunetter, massa snacks och babbleri och en himmla massa rosa paket!! Taxi vidare till huset va planerat. Men det var nog kalabalik där, kön rörde inte sej en millimeter.. Så kännde att vi bojkottar det där med dejavu grejjen och går till centrum, de där stället kan man alltid lita på, och där var det somvanligt, massa kul :) !! Gratis inträde genom en high five med vakten. Dedär med gratis tackar jag inte nej till.

Bjussar på några bilder. tänkte lägga upp dom på bilddagboken, fast de är inte redigt min grej asså, vi får se vi får se !

   
  
 image385

Jag ser typ helt korvig ut på alla, men ffs de bjussar jag på ;) !

Varit på ansikts behandling idag, ooch så gott fast också a lot of pain, haha ! Blev en macka på makmakeriet på det! Måste snart fixa iordning mej och kila till elin, ska laga tacco å såådär ! As kalas !
Sen får vi se vart vi känner för !

Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback