9 februari


Brollan hämtade mig efter jobbet idag :), super snällt ! Jag börjar bli på tok för lat alltså.. Men äsch..
Såg en hemsk syn i morse när jag åkte till jobbet, en gammal vän som stog mej nära ett tag med en öl i handen utanför Juneporten halv nio på morgonen, med de andra nissarna ! Fast ioförsej man är väl inte så jätte förvånad, men hallååå världen? ! Bad bad bad !

Nåväl, igår blev det käk och drinkar på o´learys med Chrill, ett gott försök ! Fast sen blev det pannkaka av allt i hopp ! Han drog vidare och festade, Jahaa?! Så där tog vårat lilla mysiga möte slut på stört!
Jag vet inte längre, vet ingenting. Det blir bara pladask av allt ihopp!

Jappjapp, ska väl stutsa in i duchen och göra mej iordning lite. Ska till Elin, Hannah från ulrichehamn kommer. Trevligt värre. Hon flyttar snart, loong way from here !! Närmare bestämmt typ england eller nått liknande. goch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback