10 Januari

Blev bio igår kväll med Chrill, jädrans längesen jag va på bio kom jag på när jag mös mej ner där i stolen med super goda bio popcorn. Iallafall så gick vi på Arn. Vaknade cirkus vid ett idag också, jag tror jag älskar att sova, det är så jädrans gött alltså! well well sova bort sitt liv hit och dit, men man måste ju faktiskt passa på att sova ut när man är ledig, right? Städningen gick hyffsat bra igår, slängde massor, eller ja fem kassar, tycker det är rätt mycket faktiskt. Gud va mycket skit man har som man inte hade en aning om, som gömmer sen längs in i byrålådan. Nu var det bort bort med det !

Göteborg imon, jag gillar det ! Ska bli himmlans roligt. Hoppas jag får med mig massa vettigt hem bara. jag behöver inpincip allt känns det som. Ska bli så himla gött att komma iväg lite även opm det bara är över dan. Man borde deffenitivt göra sånt här oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback