13 Januari

Yees, då vart det ännu en helg som har swischar förbi som har bestått mestadels av jobb. Trodde det skulle vara jätte lungt på jobbet helaste helgen eftersom det är länge kvar till löning och längesen det var löning, men chi fick jag, för det var det banemej inte ! Igår spenderade jag min kväll på Shooters, spelade biljard och checkade lite på hv. Biljard är fasen roligt. Speciellt om man är i klaras lag, då har man alltid något att skratta åt :) ! haha. Nee, men jätte trevligt kväll faktiskt, drog dock hem när folket drog vidare till twin. Med tanke på att jag började sju imorses ! Fast jag hade en bra kväll hemma också med lilla sötisen!

Göteborgs trippen i fredas var great ! Mycket mer än great. Shoppade med mej lite smått och gott hem :)! käkade gott(oxfilee med potatisgratäng), fikade gott (gånger två frulle + fika) ! Blev iallafall, Två par skor (ett par pumps & nya vitatygskor med dragkedja), två linnen, två långarmande tröjjor, en tshirt, ny spargris (min förra är ju proppfull så det fick bli modellen större nu), jukklappar till Jessica, leggins, svartkjol, strumpor, örhängen och lite krimskrams. Himmla nöjd med våran heldag ! kort blev det inga, vi var för gräsliga för att visa oss framför linsen helt enkelt.

Jag och Pappa ska strax laga mat, fläskfilée ! Mummsfillibabbaa !

Söndag idag igen redan det innebär att min kväll är räddad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback