14 januari

Precis vilat mej ett slag och käkat lite icecream. Har ju hälsovecka på jobbet nu. Så det blir inte några onyttigheter där inte. Gnagat på sallad idag då maten inte passade mig efter som det var fiskgratäng med skaldjur, lax och musslor. Och den här veckan får man inte ta någon annan mat ifrån linen heller. Sikken tur att jag bara jobbar imon och på fredag denna veckan, så kräsen som jag är !

När Pappa skulle poppa popcorn här om dan så höll det nästan på att börja brinna. Påsen vecklades lixom inte upp, som den alltid gör av sej själv. Fy bubblan vad det stank efter det ! Nördig som jag är så tog jag kort och ska skicka in till olw :D. haha vem vet jag kanske får en årsförbrukning av popcorn? Knappast, men hopp finns det ju. Men de erbjuder mig nog att jag ska få de ynkla kronorna tillbaks. Fast de behövs inte, en popcorn påse hit eller dit spela kvitta?. Är mest själv grejjen är ju för fasiken dö farligt. Typ om de vart ja som hade poppat så hade jag nog inte reagerat eftersom jag förmodligen skulle suttit på mitt rum medans de poppade. Då hade det verkligen blivit ett hallelulja moment. Den ska ju vecklas upp av sig själv, ska man behöva göra det åt den nu också? 

Sju - Sexton imon, blir förhoppnings vis en fika med Elin också, den lyllosen åker ju till grancanaria på Torsdag, Fy Fy Fy! Jag vill också iväg ! Ta mej till havet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback