22 Januari

Ledig i tre dagar nu då, GREAT ! Då ska jag försöka ta tag o de där som ska vara gjort senast maj, MAJ? Pyttsan heller att jag kommer hinna det, Så seg som jag är ! Kommer väl förmodlingen bli mycket längre fram.
Fyndade massor hos Jessica på glitter innan, tre par örhängen, eller egentligen fem par ( tre olika stora pluttar på en ) . Och två väskor, en som jag ska ha som sminkväska tänkte jag, Allt för endast 129 kronor :) ! Tycker jag va riktigt billigt. Sminkväskan som jag fick av Jessica var nästan lite för fin för att ha massa grejer som skitar ner i, så den får bli för läppekladd !

Chrill har äntligen fått et nytt xbox och sitt guitar hero spel slipat. Efter många om och men. Så nu kan vi börja lira igen :D ! Om jag får, gick ju inte så bra sist men med chrills sällskap så kanske? haha

Jag och Maria gjorde bärpaj på jobbet idag, dö roligt för övrigt. Fast jag tror inte dom blev så bra, som de ser ut att vara. Haha! Under alla bär gömmer sej den fruktansvärda fula, tjocka degen, Jevla Jevla om vi inte lyckas med dehär. Man kan ju inte påstå att vi snålade på deg iallafall, jisess vad tjocka dom var. haha. Kanske ändå tur att jag är ledig nu? Fast ja vill ju faktiskt smaka :D ! ja vill ha kaka...
Medans vi kletade med pajdegen så stog vi och funderade på vad pansar pung betydde? Man har ju hört ordet lixom.. Men vi kom aldrig fram till något ordentligt svar, ingen annan heller. haha. Så tell us :D !

Kommentarer
Postat av: Anonym

när pungen är stenhård för att det är kallt ute ?

2008-01-23 @ 08:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback