24 januari

Fikan var såklart hur bra som helst. Tog en Succe kaka och varm choklad. Och jädrans va mättande den kakan vart. chokladchokladchoklad i massor! Inte mej emot!

Jag har hittat värsta bästa presenten till mitt happy birthday barn som fyller år snart. Fast inte säkert att det blir det. Det måste ju finnan någon hake där nånstans. Bara att jag inte hittar den. Eller inte vill inse den, jädrans bra paket alltså! hoppas hoppas. Att de blir denna paketen, annars får jag väl hitta på något annat klitchit. ( haha klitchit det lät nästan som klitoris) haha. Gud vad man roar sej lätt ibland.

Stan imorgon med Elin en snabb svänga innan mitt jobb. Hurraay !!

    image367                                                

Kolla vad jag hittade, ser inte
den mycket mer festlig ut än
den nuvarande grill chips påsen
från estrella??

Om du inte håller med är du knäpp,
din käpp!

Nu blev jag helt plösligt sugen på chirre!
ooh (!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback