31 Januari

Chrill kommer strax ska åka till media markt en svänga innan han börjar jobba. Hoppas väl jag finner mej det jag vill ha där ! Sen blir det en sväng till a6 med Heléne, längesen man träffade den tösen asså! Ska bli trevligt, leta lite paket å så, det kan bli svårt känner jag, haha !

Jobb i morgon halvtiotillhalvsju. Ska bli skönt. Man blir nästan bara segare av att vara ledig !

Hade konstiga drömmar i natt, om skola och student blandannat. Jag saknar det så in i !!!
Tänk vilken firhet det va, då kunde man inprincip göra vad man vill när man vill, nu måste man ju lixom planera och de ska inte bara stämma överäns med sitt eget schema utan andras också, det gör det hela mycket kruxigare ! Tänk vad vi gottade oss jag och elin i studentlägenhets huset, när jag lånade en lägenhet där en vecka, Elin bodde under mig. Och det var typ hur glassigt som helst !! ååh ! Och Ica var typ vårat andra hem, minst två gånger om dan ! Jag gillade det !

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag har uppdaterat gumman!
Allt för din skull =)

2008-01-31 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback