31 januari

Heléne åkte typ precis, vi har grejjat med KisNs present, och vi är mega stolta :D! Mest över oss själva. haha. Toppen Toppen ! Vart på a6 och lite över allt känns det som, men jagar man paket så gör man, det måste ju bli  bra lixom. Köpte lite själv också, ett par skor, armband, rouge, skärp, strump byxor, och en shorta, fast den är nog lite stor, jag vet inte vad ja får för mej när jag köper kläder nu för tiden, Tar alltid en storlek större typ än vad jag egentligen behöver. Haha. Men men. Det är väl nån nojja ! Fast jag tror den får behållas ändå, den mindre storelken är väl säkert slut i min vilket fall som helst !

Ska hoppa in i duchen nu. Sen sätta mig i soffan och mummsa i mej toblerone och kolla på Gordon Ramsays kitchen nightmares vid tio. Det tror jag kan va kul faktiskt, och äckligt ! Ni missade väl inte årets kock igår? Jag bänkade mej framför tvn iallafall. Nördigt jag vet :D ! Fast jag gillar det. hoho.
Tom Sjöstedt blev iallafall den lyckliga vinnaren !

Dusch dags!

Gaah, lisbet sa att de nya schemat har kommit, jag längtar till jobbet imorgon, fast ändå inte!!
Tänkt så är det kasst? då får jag börja längta till sommarens schema...

Becka har uppdaterat sin blogg också, banemej ! kors i taket alltså ! Goodie foodie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback