8 - januari

Hem kommen från hokeyn för sisådär 40 minutersen, seger till Jönköping 3-1, tror jag väl det slutade med, gick faktiskt två minuter tidigare för att slippa köa ut. Lathet? Nej lutar mer åt smarthet :D !

Imon när jag vaknar efter en himmla härlig lång sovmorron (kommer väl förmodligen inte bli så lång, bara för att man är ledig) Så typsikt. Men iallafall, då ska jag städa städa och städa. Allt ska stå på sin rätta plats, precis allt, det ser bedrövligt ut här inne nu, haha låter som morsan. FAST nu gör det faktiskt det, hon hade aldrig stått ut knappt att jag gör det och då är det illa, väldigt illa !

JaoJao ska checka om de finnes något bra på tv.


Jag och världens finaste lilla nisse. Gosigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback