15 juli

Man kankse kan säga att jag har haft lite tur? Iallafall om man ser på det stora hela. En kasusell på liseberg kraschade idag, vi åkte den i lördas ! Hemskt hemskt hemskt ! Det kunde lika väl hänt då? Blev helt rädd när jag läste att en karusell hade gått sönder, tänk va hemsk. Det kan säkert hända alla karuseller, tänk så sitter man där i uppsvinget och något går fel? My gooood ! Jag får lite smått panik när man tänker på sånt ! MAn har ju tankarna i huvvet ibland när man åker, men man trr aldrig att det händer ! Men se där, vad fel man kan ha ! Plus att det varit ett stort jordskalv på Rhodos idag, shit där va ja också nyss, de kunde lika väl hänt då? Jag börjar bli rädd, snart kommer jag säkert råka ut för något hemskt !



Barnvakten gick iallafall jätte bra idag, han är den sötste ungen som finns. Lekte massor i lekparken, gick och köpte fika, hade picknick på gårn o lite så !

Nu ska ja kolla på en movie jag har hyrt och äta chips o läsk, själv . !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback