18 juli

Kan verkligen inte bestämma mig för vad ja ska göra ikväll, jag har ju försökt med nr. 1, men de dög tydligen inte så det lägger ja ner nu ! Då är frågan, vara hemma eller utgång? Vet inte alls va ja känner för, himmla skönt att bara va hemma och slappa och vakna upp prima skinka alltså !! Det där med måtta finns ju lixom inte i min värld längre. Fast sen är det ju inte mega kul att sitta o häcka själv hemma? Iosf blir det god mat om nån timme, potatisgratäng och fläskfile med en yummi sås till, mumms. Det får ju inte missas lixom ! Hemmagjord mat för en gång skull !

En bild ifrån gränna iallafall medans ja bestämmer moi :


Arla COW unt jag! 


Kommentarer
Postat av: Diana

haha nice å posa med en kossa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback