27 Juni

Blev bara lungt igår, men kunde man somna tidigt för det? Nej verkligen inte, man är nästan lika pigg ovavsett vad man gör kvällen innan man jobbar, eller okej nu ljög jag lite kankse, det beror på om det inte blir för mycket av A:en förståss. En bitter tant på apoteket idag när jag skulle köpa ansiktsrengöring, (där jag brukar köpa har ju sommarstängt, bajs !) . Men jag skippade apoteket också faktikst, hon va så himmla sur. Får väl hoppas på en snällare dam imorgon ! Det är inte mitt kort det är fel på, det är deras kortläsare !! Så de så !

Käkat på Piren idag också  det glassiga vädret., black & white med rödvinssås och klyftpotatis. Jag gillar det !
Jobb imorgon, sen äntligen ledig en dag. Prima skinka Berra !




Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback