30/31 Juli

Jobbat hela dagen idag, till stängning ! Gått hyffsat bra ändå trots hur dåligt jag mår, För det jag fick reda på i morses !
Men men, kvällen har jag spenderat på Twin ! Himmla bra ! Bara det att jag börjar bli lite orolig för mig själv, mån, tis ons?! Och det är bara onsdag, Det är inte okej ! Men ja vet inte, ja pallar helt enkelt inte och då blir det lätt så ! Jag orkar inte tänka på det som har hänt då blir jag bara lessen, men samtidgt kan jag verklign inte låta bli att tänka på det !! Jag hatar sånthär.

Men ja ska ta tag i mitt liv nu, hoppas det blir så som mina tankar lutar åt just nu ! nytt ! allting nytt  !! ingenting samma !
Frågan är om man vågar? Vågar jag? Lämna allt jag har? Fast iofs, vad har jag här? inte ett jäkla skit längre, jag har inget/ingen att stanna för längre ! Men jag kommer inte våga göra ett sånt stor steg, som ja funderar på ! Då kommer jag lixom ha nobody, ingen ! Ingen alls, jag vågar inte, jag är för feg ! Men samtidigt orka går här hemma och se dig med någon annan? Nej Nej Nej det skulle jag alrdig palla, darför bättre att jag drar härifrån ! Långt långt bort ! Jag funderar fortfarande ! Har ju en lägenhet som är Såååååå himmla lätt tillgänglig där om ja slår till, så varför inte? Men frågan är vågar jag? Jag kommer inte våga, jävla skit ! Men jag måste försöka gå vidare !

Jag torkar bort en tår fast fler kommer rinna
jag sluter mina ögon glider fram genom dimma
försöker vara stark i stunder av smärta
hålla mig på fast mark och lätta mitt hjärta
men smärtan vägrar dämpa så jag fortsätter kämpa
försöker vara glad och fortsätter skämta.
men ingenting kan någonsin bli som förut
tar en tyst minut innan tiden tar slut
jag hatar det du gjort men jag älskar dej ju så
allt gick aldelles för fort, men jag måste förstå.
mitt hjärta börjar banka, hjärnan fylls med tankar, jag har svårt att fatta !

Jag saknar dig så mycket, vi ses i nangiala !

Dags för det som verkligen inte är likt mig, inte  nånstans !



Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart , du kan fråga Malgot eller Alec om mitt usb ! Alla bilderna ligger där , så kan du föra över de bara ;) hihih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback