31 Juli

Jag orkar inte göra nånting, känner bara en ända stor tomhet och en enorm enorm saknad !! Jag orkar verkligen inte, alla tror att det är så himmla enkelt ! Men det är det inte, inte för mig iallafall ! Jag kan inte förstå att det är över, ställer mig frågan varför varför varför hela tiden ! En fråga som jag aldrig kommer få något riktigt svar på !
Jag vill vara med dig och hålla dig nära, trodde verkligen att vi två va kära !?

Jag älskar dig ♥ !

   
  
  


augusti, september, oktober, november, december, januari, februari, mars,
april, maj, juni, juli, augusti, september, oktober, november, december, januari,
februari, mars, april, maj, juni, 30 juli


Hej då bloggen, vi hörs när vi hörs !

Dags att knäcka bankomatkortet =/ ! Jag vill INTE !

Fuck helvetes jävla skit också !

Kommentarer
Postat av: malgot

Eller hur!! Jag sitter fan här och snyftar med den på repeat hela tiden typ.. Haha.

Hur mår du egentligen förresten gumman? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback